Juridisk garanti og samsvar

Hva er en juridisk garanti?

Som forbruker har er du berettiget til en juridisk garanti. Dette betyr at de digitale tjenestene og produktene våre samsvarer med kontrakten og våre brukeres rimelige forventninger. Skulle det være et problem med en av tjenestene eller produktene våre, har du krav på en passende løsning, som reparasjon, utskifting eller, om nødvendig, tilbakebetaling.


Samsvar for digitale tjenester og produkter

De digitale tjenestene og produktene våre er utviklet og levert med omhu for å tilfredsstille de høyeste standardene for kvalitet og brukervennlighet. Samsvar innebærer at produktene og tjenestene våre


stemmer overens med beskrivelsen vi har gitt

fungerer slik de med rimelighet kan forventes å gjøre, tatt i betraktning tjenestens eller produktets art

egner seg til den bruken vi har i tankene, eller som generelt kan forventes av et slikt produkt eller en slik tjeneste


Hva bør du gjøre ved en defekt?

Dersom du oppdager en defekt på en av de digitale tjenestene eller produktene våre, ber vi deg kontakte kundeservice hos oss så raskt som mulig. Vi kommer til å gjøre alt vi kan for å løse problemet på en riktig og rettidig måte. Den juridiske garantiens periode starter fra tidspunktet tjenesten eller produktet leveres på, og forblir i kraft under hele abonnementsperioden.


Unntak og vilkår

Den juridiske garantien gjelder ikke dersom problemet er et resultat av feil bruk, uaktsomhet eller endringer som er gjort uten godkjenning fra oss. Vi anbefaler at du leser de spesifikke bruksvilkårene for tjenestene og produktene våre nøye for å være fullstendig klar over hvilke rettigheter og plikter du har.


Hvordan får du tak i oss?

Dersom du har spørsmål om den juridiske garantien eller trenger støtte, kan du kontakte oss her.

Trenger du fortsatt hjelp? Kontakt oss Kontakt oss